سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود کتاب علمی پزشکی

10 ایده پیشنهاد ازدواج برای زوج هایی که دوست دارند بخوانند

آیا می خواهید این سؤال را مطرح کنید ، اما هیچ ایده ای برای چگونگی آن ندارید؟ اگر شریک زندگی شما عاشق بزرگ کتاب است ، یکی از این 10 ایده پیشنهادی ازدواج را برای خوانندگان در نظر بگیرید. گفتن کسی که چقدر سرسختانه آنها را تحسین می کنید و آنها را دوست دارید هرگز آسان تر نبوده است.

 

مطمئناً ، بیشتر مردم می خواهند باور کنند که پیشنهادهای خوب ازدواج فقط در جای خود قرار می گیرند - به این دلیل که این زوج برای یکدیگر مناسب هستند ، کلمات بی عیب و نقص خواهد آمد. حتی اگر اغلب به دیدن شریک زندگی آنها روی یک زانو نیاز باشد تا کسی را به اشک و فریادهای شادی بفرستد ، شما هنوز هم می خواهید تلاش کنید تا مطمئن شوید که بزرگترین روز زندگی شما تاکنون جادویی است.

 

برای این منظور ، تهیه طرح پیشنهادی کامل می تواند یک کار دلهره آور باشد. سوالات زیادی وجود دارد که از خودتان بپرسید - آیا باید خصوصی باشد یا در ملاء عام؟ آیا می خواهید تنها باشید یا در محاصره دوستان و خانواده باشید؟ آیا در خانه یا تعطیلات خواهید بود؟ - که ممکن است کمی احساس غرق شدن کنید.

 

هرچند نگران نباشید. اگر شریک زندگی شما عاشق کتاب است ، من 10 ایده پیشنهادی کامل دارم که مطمئناً قلب آنها را جلب خواهد کرد. برخی از آنها ممکن است کمی برنامه ریزی کنند ، اما من مطمئن هستم که در پایان با خوشحالی به موفقیت خود می رسید.

 

صحنه مورد علاقه آنها را دوباره بخوانید

 

تمرکز ویژگی ها و فیلم جهانی

اگر موضوع محبت های شما از یک کتاب صحنه مورد علاقه دارد ، چه پیشنهادی باشد یا نه ، بازآفرینی مجدد آن یک فکر و فکر است - و سرگرم کننده! - راهی برای درخواست دست آنها. این بدان معناست که آیا به معنای اهدای بهترین کت و شلوار و تلاوت پیشنهاد دارسی به الیزابت (نه قسمت های بد) (با نتایج بهتر ، امیدوارم) ، یا رفتن به تماشای نهنگ ها در حالی که وانمود می کنید که آهاب و اسماعیل هستند ، احساس راحتی کنید و کمی احمقانه و یک کل لوت بزنید. برای این یکی ناراحت

 

این کار را در اتاق خواب نویسنده انجام دهید

نه ، واقعاً این کار را نکنید ، اما مطمئناً این سوال را در خانه نویسنده مشهور سالهای گذشته مطرح کنید. از جمله نویسندگانی که خانه های آنها برای گشت و گذار در آمریکا در دسترس است عبارتند از: ارنست همینگوی (ارنست همینگوی (خانه و موزه ارنست همینگوی ، کی وست ، فلوریدا)) ، امیلی دیکینسون (موزه و خواص امیلی دیکینسون ، امرسست ، ماساچوست) و زورا نیل هورستون (زورا). نیل هورسون هاوس ، فورت پیرس ، فلوریدا).

 

به آنها کپی از کلاسیک دوران کودکی بدهید ... اما پایان را تغییر دهید

در سال 2013 ، مردی با داشتن کتاب سفارشی کودکان ساخته شده برای داستان عشق خود ، به همسر آینده خود پیشنهاد کرد . اگر می دانید کدام کتاب مورد علاقه شریک زندگی شما در زمان بزرگ شدن بود ، می توانید به راحتی در یک صفحه یا دو صفحه تغییر یا اضافه کنید تا داستان به سفر خود به عنوان یک زن و شوهر وصل شود. اگر پیتر پن دوباره به پیر شدن با وندی بازگشت ، چه می شود؟ یا اگر Frog و Toad واقعاً تصمیم به گره زدن گرفتند؟ تخیل شما تنها محدودیتی است که می توانید با این ایده انجام دهید.

 

 

آنها را یک کتاب جدید بخرید و یک نشانک سفارشی را درج کنید

من به عنوان یک عاشق کتاب می توانم به شما بگویم که تقریباً هیچ کاری نمی خواهم از مرور کتابفروشی انجام دهم. سفارش و یا ایجاد شریک زندگی خود را به یک نشانک سفارشی - مانند یکی از این فلز های تمبر شده - حاوی پیشنهاد شما ، و آن را به کتاب بعدی که برای آنها خریداری کرده اید ، بکشید.

 

فقط یک کتاب سفارشی را کمیسیون کنید

مطمئناً ، اگر خودتان را به خصوص خلاق نمی دانید ، به همین دلیل ، یک هنرمند و نویسنده را برای ایجاد یک کتاب سفارشی برای شما پیدا نمی کنید؟ مطمئنا ارزانترین گزینه پیشنهادی نیست ، اما با شریک زندگی دوست داشتنی خود ، ضعیف نخواهد بود.

 

یادداشت را درون کتاب مورد علاقه آنها قرار دهید

 

Shutterstock

چرا از خواندن چیزها به کتاب ، چرا فقط برای هزارمین بار در حال خواندن یک یادداشت نیستید؟ اطمینان حاصل کنید که آن لحظه ناامیدکننده غیرمسئولانه در داستان نیست - پیشنهاد در اواسط مرگ بث مارس ممکن است کل قضیه را خدشه دار کند - و منتظر باشید تا شریک زندگی تان علاوه بر این در پروژه خواندن فعلی خود کشف کند.

 

پیشنهاد کنید در حالی که تماشای یک اقتباس محبوب

آیا شریک زندگی تان اقتباسی از صفحه به صفحه مورد علاقه دارد؟ پیشنهاد یک شب فیلم ساده تر نیست ، و سپس زمان مناسب را به آنها پیشنهاد دهید. مطابق ایده فوق در یادداشت-کتاب ، مطمئناً شما در حال انتخاب غیرعادی ترین ضرب و شتم فیلم به عنوان موسیقی متن فیلم به پیشنهاد خود نیستید.

 

طرح پیشنهادی خود را به عنوان شعر بنویسید ، حتی اگر خوش رنگ باشد

یک پیشنهاد خوب همیشه دقیقاً چه احساسی راجع به یک شخص بیان می کند ، مهم نیست که چقدر احمقانه فکر کنید صدا به نظر می رسد. اگر شریک زندگی شما عاشق شعر است ، نوشتن آنها را به عنوان شعری دلچسب برای خواندن یا تلاوت در هنگام سوال بزرگ در نظر بگیرید. حتی اگر شما شاعر بزرگی نباشید ، شعر عاشقانه پنیر که احساسات شما را منتقل می کند بهتر از یک حرفه خشک و خسته کننده عشق است.

 

از نویسنده مورد علاقه آنها برای یک مورد دلخواه بپرسید

مطمئناً ، این شلیک در تاریکی است ، اما اتفاقات غریبه ای رخ داده است از اینکه نویسنده محبوب در حال نوشتن پیام شیرین برای یک فن. مانند سال 2011 ، هنگامی که این گیمر تیم پورتال 2 را ترغیب کرد برای پیشنهاد ازدواج خود یک سطح سفارشی بسازد. برای رسیدن به نویسنده مورد علاقه شریک زندگی تان ضروری نیست و از یک پیام یا پیام کوچک بخواهید که به شما کمک کند این سؤال را مطرح کنید.

 

آنها را به یکی از زیباترین کتابخانه های جهان ببرید

بسته به اینکه تا چه اندازه از زیباترین کتابخانه های جهان زندگی می کنید ، این ممکن است گران شود ، اما با نگاهی به این مقصد های شگفت انگیز نگاه می کنید ، و شریک زندگی شما احساس می کند که انگار شما آنها را به سمت کتابخانه Beast زده اید . فقط به مرورگرهای خود احترام بگذارید و خیلی بلند نباشید ، خوب؟