سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود کتاب علمی پزشکی

چاپ در مقابل کتاب های الکترونیکی: کدام یک برای کودکان شما بهتر ا

    نظر

جوانب مثبت و منفی کتابهای چاپی در مقابل کتابهای الکترونیکی.

در دنیای ما که به طور فزاینده ای فناوری گرا است ، به نظر می رسد تقریباً همه چیز به سمت یک نسخه الکترونیکی در حرکت است. ما ایمیل ، پرداخت الکترونیکی ، کارتهای الکترونیکی ، خرید الکترونیکی ، اخبار الکترونیکی ، سوابق الکترونیکی داریم - لیست ادامه دارد. اما در مورد کتابهای الکترونیکی چطور؟ در حالی که به نظر می رسد بسیاری از آنها به نفع همتایان الکترونیکی خود ، کتابهای کاغذی را متلاشی می کنند ، اما خواندن کتاب های کاغذی واقعاً نوعی لذت از دست رفته است؟ هر دو گزینه جوانب مثبت و منفی وجود دارد.

شست تا
کتاب
کتابهای الکترونیکی به وضوح فواید عملی زیادی دارند. برای یک ، آنها بسیار قابل حمل هستند. به جای قرار دادن یک کتاب جلد سخت در کیف های بیش از حد سنگین ، اکنون می توانیم به سادگی روی یک کتاب الکترونیکی روی تلفن یا رایانه لوحی خود کلیک کرده و هر زمان که احساس میل کنیم ، حتی برای چند دقیقه کوتاه ، آن را بخوانیم. خرید کتابهای الکترونیکی نیز بسیار آسان تر است. آیا واقعاً کسی از ما فرصت پیدا کردن یک کتابفروشی را دارد که (متاسفانه) هنوز باز است ، یک پنجره زمانی برای سفر به آنجا حک کنیم ، و سپس امیدواریم که فروشگاه حامل کتابی باشد که می خواهیم بخوانیم؟ به جای گذراندن این روند دشوار ، اکنون می توانیم برای خرید کتاب روی یکی از تعداد زیادی از فروشگاه های آنلاین یا مبتنی بر اپلیکیشن بپیوندیم و بلافاصله تقریباً هر کتابی را دانلود کنید. همچنین می توانیم به سبک کتابخانه کتاب را اجاره کنیم یا "کتابها را با نوار" دانلود کنیم تا فقط با یک کلیک کوتاه یا انگشت خود را به آن گوش دهیم. این همه عالی به نظر می رسد ، درست است؟ خوب،

مزایای ماندن در "مدرسه قدیمی"

گذشته از دلتنگی خوب ، دلایل معتبر زیادی برای چسبیدن به کتابهای کاغذی وجود دارد. اول ، لمس کردن و چرخش واقعی هر صفحه به نوعی باعث می شود خواندن یک عمل لذت بخش باشد. همه ما احتمالاً این احساس موفقیت را تجربه کرده ایم که می بینیم صفحات باقی مانده در یک کتاب از یک مقدار به ظاهر غیر قابل عبور به تعداد معدود منتقل می شوند. از طرف دیگر ، کشیدن صفحه روی رایانه لوحی ، ممکن است استدلال کند ، احساس آرامش و رضایت کمتری می کند ، و بیشتر شبیه فشار دادن یک دکمه روی GPS یا دستگاه خودپرداز ، سرد و فرمول است.

چند وظیفه ای

به نظر می رسد کتاب های الکترونیکی فرصت های بیشتری را برای "کار چند منظوره" فراهم می کنند ، و باعث می شوند تمرکز خود را روی این کتاب از دست بدهیم و شروع به مقابله با موارد در لیست کارهای خود کنیم. به عنوان مثال ، هنگام خواندن کتاب در رایانه لوحی خود ، ممکن است متوجه شوید که باید مواد شوینده و بطری های آب را از Fresh Direct سفارش دهید ، پورتال مدرسه کودک خود را چک کنید یا رزرو شام کنید. تمرکز روی آنچه که در غیر این صورت می تواند یک کار آرامش بخش و ذهن آگاه باشد می تواند تنها به یکی از موارد بسیاری در لیست کارهای شما تبدیل شود.

درک مطلب

تحقیقات به ما می گوید که ما در واقع چیزی را که از کتاب الکترونیکی می خوانیم کمتر از آنچه که از یک کتاب کاغذ می خوانیم درک می کنیم. شاید این نقاشی های مات و مبهم است که هنگام خواندن ظاهر می شود یا تصاویر و طرح های تعاملی تر. از طرف دیگر ، همانطور که در ابتدا گفته شد ، می تواند ذهن ما را به لیست های انجام شده ما پر کند از کارهایی که می توانند در همان رایانه لوحی انجام دهند ، در همان زمان.

ساطع کننده نور

همه ما شنیده ایم که نباید ساعت یا قبل از خواب تلویزیون را تماشا کنیم یا ایمیل را چک کنیم ، زیرا ممکن است خواب ما را مختل کند. خوب ، درست است و خواندن کتاب های الکترونیکی فرقی ندارد. نوری که از دستگاه های کتاب الکترونیکی ما ساطع می شود ، می تواند مانع از سقوط و خواب ماندن ما شود. خواندن باید آرامش بخش باشد ، چیزی که ما می توانیم از آن برای خنک کردن استفاده کنیم ، نه شتابزدگی.

خواندن بدون توجه به شکل آن ، می تواند خیلی لذت بخشد. برخی خواندن رایانه لوحی را ترجیح می دهند در حالیکه برخی دیگر کتابهای قدیمی را ترجیح می دهند. در نهایت ، این یک تصمیم شخصی است اما با تکامل فناوری ، ما گاهی اوقات باید متوقف شویم و تعجب کنیم که آیا بعضی اوقات پیر هنوز خیلی خوب است یا نه.