سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود کتاب علمی پزشکی

دانلود رمان Thorns in a Realm of Roses: The Henry Queens توسط Th

رمان های داستانی تاریخی درباره هنری هشتم و همسران بسیار او همیشه چشم من را جلب می کند و من معمولاً از آنها لذت می برم. وقتی به این کتاب در Netgalley رسیدم ، از آن هیجان زده شدم و نمی توانم منتظر بمانم تا شروع کنم.

دانلود کتاب های جدید
متأسفانه ، این کتاب احساس ناامیدی و ناامید کننده ای از من به همراه داشت. هر احساسی که در ابتدا از خواندن این کتاب احساس کردم کم شد ، و یک هفته تمام طول کشید تا به علامت 60? رسیدم. من آن را کنار گذاشتم و کتاب دیگری را خواندم ، سعی کردم خودم را متقاعد کنم که به Thorns باز خواهم گشت و پس از اتمام کار با Wunderland ، آن را تمام کردم . در عوض ، من به خواندن پنج کتاب دیگر خاتمه دادم.

سرانجام به خودم اعتراف کردم که تمایل به خواندن این کتاب صفر ندارم و DNF"s 60? با آهستگی تسکین می دهم.

چه چیزی باعث شد که از این کتاب خیلی بیزار باشم که از اتمام آن امتناع کردم؟

گفتگوی وحشتناک.

بیشتر گفت و گو بین شخصیت ها خواندن خسته شده ، بی معنی و ناامید کننده است. بیشتر اوقات ، معلوم نیست چه کسی چیزی می گوید ، زیرا هیچ علامتی درمورد اینکه چه کسی صحبت می کند ، نیست ، بنابراین پیروی از آن را بدون اینکه دچار سردرگمی شوید بسیار دشوار می کند.

مثال 1:

"بنابراین ، به من بگویید لیدی هال ... ممکن است من شما را مریم صدا کنم؟"
"این نام مسیحی من است ، آقا."
"ازدواج کنید ، من شما را مریم صدا می کنم."
اگر دوست دارید ، مبارک باشید.
با شوخ طبعی ، مریم. من آن را در یک زن دوست دارم.
"آیا شما ، آقا؟ فکر می کردم اکثر مردان ما را بی روح ترجیح می دهند.
"من به شما اطمینان می دهم که فقط مردان بی خرد ، زنان بی خرد را ترجیح می دهند."
"شما سپس می گویید که استاد هال ، شوهر من ، بی خرد است."
کرنر لبخند زد. خودش مقداری شراب ریخت و نوشید.
"من به شما اطمینان می دهم ، هیچ گونه تصور درستی درباره همسرتان نمی کنم."
"اوه ، اما درست است ، آقا."
مثال 2:

مهم نیست اگر من یادداشت می کنم؟
"تا زمانی که براساس آن ضبط کنید."
"من فقط مطابق آنچه شما می گویید خواهم نوشت."
 "سپس من مطابق با ضبط شما هستم."
بندهای فوق از یک گفتگوی خسته کننده در فصل دو آمده است که برای پانزده صفحه ادامه دارد. احتمالاً باید آنجا خواندن را متوقف می کردم ، اما اطمینان داشتم که این داستان بهتر خواهد شد.

داستان پردازی غیر خطی و تغییر دیدگاه ها.

گوش کنید ، من مهم نیستم که داستان های داستانی چه در گذشته و چه در حال حاضر اتفاق می افتند. سکانس های فلاش بک (یا فصل ها) روشی مؤثر برای گفتن یک داستان و حفظ سطح معینی از تعلیق در همان زمان است. من همچنین داستان هایی با بیش از یک شخصیت دیگر را در ذهن ندارم. من بسیار خوب از هرکدام از موارد ذکر شده در هنگام اجرای خوب قدردانی می کنم. به نظر من ، در مورد این کتاب اینگونه نبود.

سومین سوم کتاب به وقایع منتهی به اعدام کاترین هوارد می پردازد و باعث می شود فکر کنم تمرکز فقط روی این ملکه خاص هنری بوده است. این عنوان یادآوری است که هنری ظاهراً او را "گل رز بدون خار" خوانده است ... بنابراین وقتی سایر همسرانش در کانون توجه قرار گرفتند ، بسیار ناراحت کننده بود.

من ممکن است در اقلیت باشم اما فکر می کنم اگر به روشی خطی گفته می شد داستان خیلی بهتر می شد. شروع با همسر شماره 5 ، مجبور شدن از آنجا به جلو و عقب بروید و دیدگاه های تغییر از شخصیت به شخصیت دیگر برای من کمی پر آشفتگی احساس کرد.

از لحاظ تاریخی نادرست است.

ظاهرا نویسنده نتوانسته هنری خود را مستقیم نگه دارد. از هنری بولینگبروک به عنوان "هنری پنجم" یاد می شود ، اما او در واقع هنری چهارم بود . پسرش هنری پنجم بود که فرزند وی هنری ششم خواهد بود.

وقتی پاراگراف کتاب را در مورد شاه قبلی هنریس خواندم ، به نوعی احساس خستگی داشت ، اما نمی توانم فهمیدم چرا در آن زمان. Kudos to review Maja - BibliophiliaDK ? که بررسی در مورد Goodreads به من فهمید که چرا احساس اشتباه می کند. با تشکر از شما برای حل رمز و راز!

افکار نهایی

خوشحالم که این کتاب را فرصتی دادم ، زیرا وارد شدن به سر هنری و دیدن اینکه او چگونه ممکن است نسبت به همسرانش احساس کند ، یک ایده خارق العاده بود. متأسفانه نتوانست تصورات مرا جلب کند و من در نهایت از آن کنار رفتم. در واقع ، من این کتاب را بر اساس عدم رضایت من از آن توصیه نمی کنم.

یک نسخه خواندن از این کتاب را که از کتاب های Top Hat از طریق Netgalley ارائه می شود دریافت کردم .

 

به Goodreads اضافه کنید

نویسنده: توماس کراکت
عنوان: Thorns in a Realm of Roses:
ژانر هنری کوئینز : ژانر داستان های تاریخی
تاریخ انتشار: 26 آوریل 2019 توسط برترین کتاب ها
رتبه بندی: 1 ستاره

درباره کتاب
انگلیس ، 1541. پادشاه هنری نامه ای ناشناس دریافت می کند که نشان می دهد همسر پنجم او ، کاترین هوارد جوان ، که او گل رز را بدون خار خوانده بود ، ممکن است پیش از ازدواج زندگی ناآرام داشته باشد. در باغهای گل سرخ کاخ همپتون ، هنری احساس توهم جوانی و پوستی را از بین می برد. او با آینده ای نامشخص روبرو می شود. آیا او باید همسر دیگری را اعزام کند؟ آیا او قدیمی ، اضافه وزن و به طور فزاینده ای ضعیف است ، آیا می تواند عشق بیشتری پیدا کند و مجدداً برای تأمین امنیت خط تودور ازدواج کند؟ با اختراع ادبی نوشته شده ، Thorns in a Realm of Roses سالهای پایانی سلطنت هنری را سپری می کند. با لایه برداری از لایه های زندگی در دربار ، قلب و ذهن هانری ، ملکه های او اغلب نادرست ، دختر مری و دختران وفادار بسیاری که هرچند محتاط هستند را مورد بررسی قرار می دهد.

 

معرفی کتاب Wunderland by Jennifer Cody Epstein

tinyurl rebrandly bit.do bit.ly opizo.com
gg.gg shorturl.at shorl.com v.ht is.gd
      b2n.ir plink.ir