سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود کتاب علمی پزشکی

این 4 نویسنده علمی تخیلی و فانتزی مشغول نوشتن رمان های زن عاشقان

"نکرونماشینان لزبین یک کاخ گوتیک خالی از سکنه را در فضا کاوش می کنند! اشراف زادگان فزاینده برای خدمت به امپراطور بی جان می گیرند! اسکلت!" بنابراین ، این آشفتگی که توسط نویسنده چارلز استروس نوشته شده است را روی جلد رمان اولین تامسین مویر ، گیدئون نهم می خواند .

 

مویر آن را بازاریابی آشکار از محتوای زنان عاشق زن (WLW) کتاب می داند .

 

او در نامه ای به بوستل می گوید: "آشکار بودن بیشتر کار سخت خواهد بود."

 

Muir یکی از بسیاری از نویسندگان خیالی و علمی تخیلی است که امروز داستانهای #OwnVoices WLW را منتشر می کند. (هشتگ #OwnVoices نشان می دهد که نویسنده در کتاب خود هویت یک شخصیت را به اشتراک می گذارد.) ادبیات امروزی که شامل عاشقانه های زنانه است ، می تواند تا حد زیادی به دو دسته تقسیم شود: داستانهایی که روابط WLW در جامعه پذیرفته می شود ، و مواردی که زنانی که عاشق زنان هستند به دلیل عاشقانه های جنسیت مشابه مجازات می شوند.

 

گیدئون نهم Muir در دسته اول قرار دارد ، همانطور که این جادوگران ایزابل استرلینگ نمی سوزند . در دسته دوم رمان هایی مانند کتابهای We Se the Dark on Tehlor Ke Mejia و دختران کاغذ و آتش ناتاشا نگان قرار دارند . بوستل برای یافتن اطلاعات بیشتر در مورد تجربیاتشان در زمینه نوشتن و خواندن داستان های WLW به هر چهار نویسنده راه یافت.

 

 

نویسنده Tasmyn Muir ، با ادای احترام از ویکی بیلی از VHBPhotography

داستانی که در روابط عاشقانه بین زنان و سایر افراد از جنسهای مشابه متمرکز است ، مدتی است که در آنجا بوده است. ساپو ، شاعر یونانی ، شعرهایی در مورد روابط عاشقانه بین زنان در قرن ششم و هفتم پیش از میلاد نوشت. کتابهایی که عاشقانه های رمزگذاری شده بین زنان است ، مانند کارمیلا جوزف شریدان لو فنو و هنری جیمز " بوستونی ها " از اواخر قرن نوزدهم رواج یافته است ، روزی که زنان می توانستند در کنار هم زندگی کنند - در "ازدواج های بوستون" ، اصطلاحی که از جیمز گرفته شده است. رمان - بدون مردان و بدون ظن فعالیت جنسی.

 

 

انتشار رمان لزبین رادکلیف هال در سال 1928 با عنوان "چاه تنهایی" ، چشم جامعه انگلیسی زبان را باز کرد تا احتمال جذابیت جنسی و عاشقانه بین زنان در این تنظیمات وجود داشته باشد ، با این وجود ، و داستان های WLW قرن بیستم به زودی به یک سری داستان های هشدار دهنده تبدیل شدند. و وابسته به عشق شهوانی پالپ. این داستانها روی نویسندگان داستان های WLW امروز تأثیر داشتند.

 

مویر به بوستل می گوید: "من نوجوان متقاعد شدم که لزبین گرایی با رنج مشخص می شود." "و نه فقط هر رنجی: رنج خسته کننده ، بی روح.

 

وی ادامه می دهد: "من گیدئون نهم را برای خود 17 ساله خود نوشتم ." "من دنیایی نوشتم که همجنسگرایی گاه به گاه - با تمرکز بر لزبین گرایی گاه به گاه - می تواند بدون اظهار نظر ، سانسور یا نگرانی از گرفتار شدن اتفاق بیفتد."

 

 

"گیدئون نهم" توسط تامسین معیر

18.19 دلار

|

آمازون

اکنون سفارش دهید

 

با پیوند دادن نمایندگی WLW به عنوان داستان برای کشف جنسیت های خود ، Mejia و Ngan بر اهمیت کتاب های متنوع در زندگی زنان جوان و کوئین تأکید کردند.

 

مژیا می گوید: "من مشغول خواندن بخش بسیار کوچک YA در کتابخانه محلی خود بودم." "بنابراین من نمی دانستم که هنگام شروع [خواندن ملکه سارا رایان از جهان ] خیلی عجیب و غریب بود ، و این به بخش بزرگی از کشف هویت من به عنوان یک نوجوان جوان تبدیل شد."

 

نگان می گوید: "من اخیراً در اواخر دهه 20 میلادی احساس امنیت در آغوش گرفتن از حس وطن خود را کردم." "خواندن همیشه راهی است که من از جهان و خودم در آن حس کردم."

نگان ، 21 ساله بود که برای اولین بار عاشقانه های جنسیتی مشابه را در هانترس مالیندا لو یافت ، به بوستل گفت که "عدم قرار گرفتن در معرض روابط f / f در کتاب ها بخشی از دلیلی است که من آنقدر طول کشید تا درک جنسی خودم را درک کنم."

 

نگان می گوید: "من اخیراً در اواخر دهه 20 میلادی احساس امنیت در آغوش گرفتن از حس وطن خود را کردم." "خواندن همیشه روشی است که من از جهان و خودم در آن حس کردم - این موضوع به ویژه در مورد نوجوانی و اضطراب اجتماعی صادق است. بدون هیچ گونه نمایش و تفسیری در کتاب ها در حال رشد ، من نمی کردم. زمینه ای برای جذابیت خودم نسبت به زنان دارم. "

 

 

نویسنده ناتاشا نگان ، با تقدیر از کالوم مک بت-سیات

برای استرلینگ ، این درک که ممکن است او مستقیم نباشد ، آمده است ، نه به عنوان خوانده شده داستان ، بلکه به عنوان اولین فیلم WLW خود را نوشت ، این جادوگران نمی سوزند . استرلینگ در مقاله ای که در اوایل سال جاری توسط بوستل منتشر شده است ، اعتراف می کند که ، حتی وقتی "او سرانجام احساسات خرد مانند بر زن دیگری را تصدیق کرد ،" او هنوز "نمی تواند کاملاً ادعا کند برچسب کوئر را برای خودم."

 

 

"استرلینگ می نویسد:" من در جستجوی اجتناب از روبرو شدن با همان رمان خیلی ملایم که ماه قبل تمام کردم ، در جستجوی توییتر خود می گشتم. "من درباره یک مقاله شخصی در مورد تجربه یک زن با دوجنس گرایی تکان می دادم و در حالی که داستان او را می خواندم ، چیزی در درون - چیزی که با سه سال اکتشاف داستانی تغذیه می شود و صدها هزار کلمات دقیق ساخته شده در مورد شخصیت های کوئر - سرانجام کلیک شد."

 

چهار نویسنده بوستل با همه صحبت می کردند ابراز تمایل به نوشتن داستان برای دختران و زنانی مانند خودشان. برای برخی از آنها ، نوشتن داستانهایی با بازنمایی مثبت از عاشقانه های جنسیتی مشابه ، این است که به خوانندگان کوئری فرصتی برای دوری از همو هراسی جامعه غربی ارائه دهد.

 

استرلینگ می گوید: "نوجوانان کویر در حال حاضر خیلی زیاد می شوند." "من می خواستم کتاب من جایی باشد که بتوانند از خشن ترین قسمت های هموفیوبی در جامعه فعلی ما فرار کنند. من می خواستم یک تجربه خواندن ایجاد کنم که دختران کوئین به بیرون و افتخار برسند ، جایی که می توانند وقت بیشتری را در این زمینه معطوف کنند. دختر جدید ناز آنها را دوست داشت ... و نه بیرون آمدن. "

 

 

"دختران کاغذ و آتش" نوشته ناتاشا نگان

14.08 دلار

|

آمازون

اکنون سفارش دهید

از نظر Muir ، مخاطب هدف حتی شخصی تر بود. Muir می گوید: "داستانهای WLW که با آنها بزرگ شده ام" ، داستانهای زنانی هستند که غمگین بودند ، در اثر لزبین زدند و در زندگی موجودات حاشیه ای و بی حاشیه زندگی کردند ، جایی که آنها از طریق تروما و انواع و اقسام آن ها مبارزه کرده بودند ... به عنوان پیروزی وضعیت "

 

با این حال ، نویسندگان دیگر وقتی به مقاومت در راه سعادت عاشقانه شخصیت های خود می پردازند ، به دنبال نوعی واقع گرایی بی رحمانه نبودند. در عوض ، مژیا و نگان داستانی را می نویسند که در آن زنان از هر جنسیت تحمل حملات به سمت خود را دارند.

 

در Mejia"s We Set the Dark on Fire ، همه ازدواج ها ترتیب داده شده اند و هر یک از آنها دارای دو همسر و یک همسر هستند. شخصیت اصلی ، مهاجری به نام دانیلا ، با ازدواج با فرزند یک شخصیت سیاسی برجسته ، مسابقه خوبی را رقم می زند ، اما موقعیت کنونی تنش در جامعه حتی وقتی می بیند که عاشق همسر دیگر همسرش است ، تهدیدآمیز تر می شود.

 

مژیا با بیان موقعیت زنان عاشق زنان در رمانش خاطرنشان می کند که " همه عاشقانه ها" ، نه فقط روابط بین زنان "در جهان" ما تاریکی را آتش می زنیم "ممنوع است ،" و افزود که وی "می خواست حقیقت را کشف کند عاشقانه مانند دنیایی است که روابط کالایی پیدا می کند و جایی که عمل انتخاب کسی که دوست دارد و چگونه دوست داشتن خود را دوست دارد در خود شورش هایی است. "

 

 

تهرل کی مژیا ، با ادب از Mejia

به همین ترتیب ، برخی از فرهنگهای رمان نگان دلبستگی های عاشقانه بین زنان را می پذیرند ، اما این جوامعی نیستند که شخصیت های اصلی وی در آن زندگی می کنند. همانطور که در اولین Mejia ، سیاست های جنسی دختران از کاغذ و آتش به پویایی قدرت نابرابر ، با اضافه شدن لنزهای نژادپرستی فرو می رود.

 

نگان به بوستل می گوید: "روابط لی و Wren نه تنها به این دلیل که زن هستند ممنوع است ، بلکه به این دلیل که آنها زنانی هستند که متعلق به پادشاه هستند. و بازپس گیری ادار their جنسی آنها یک عصیان مستقیم علیه قدرت شاه و تمام دیو های مرد است. بنابراین این امر با عدم تعادل قدرت نه فقط از نظر جنسیت بلکه به نژاد نیز انجام می شود. "

 

اگرچه انتشار به نویسندگان این فرصت را داده است که داستانهایی را بیان کنند که در آن زنان و دختران کوئری می توانند خود را بازتاب دهند ، اما ادبیات LGBTQIA + همچنان به بازپس گیری از افراد محافظه کار و متدین ادامه می دهد. از میان 11 کتاب پرتحرک در سال 2018 ، شش عنوان - جورج الکس گینو (شماره 1) ، جیل Twiss و EG کلر A A Day in the Life Marlon Bundo (شماره 2) ، درام Raina Telgemeier (شماره 5) ، Mariko و این جلیان تاماکی این یک تابستان (شماره 7) ، این روز در ماه ژوئن (شماره 10) گیله پیتمن و کریستینا لیتن ، و دو پسر دیوید لویتان بوسیدن(شماره 11) - شخصیت ها و مضامین LGBTQIA + برجسته شده است. در اکتبر سال 2018 ، یک فعال مذهبی در شهر اورنج سیتی ، آیووا چهار کتابخانه را با مضامین LGBTQIA + سوزاند و بعداً به او دستور پرداخت 125 دلار جریمه و هزینه دادگاه داده شد.

 

 

"ما تاریکی را بر آتش می گذاریم" نوشته Tehlor کی Mejia

13.10 دلار

|

آمازون

اکنون سفارش دهید

 

در اوایل سال جاری ، نویسنده مالیندا لو آماری از وضعیت نمایندگی LGBTQIA + در ادبیات YA از زمان انتشار رمان WLW در سال 2009 ، Ash ، گردآوری کرد . با توجه به یافته های لو ، سال 2018 برای نمایندگی کوئری در SFF امتیاز بالایی داشت و بیش از یک سوم از کل رمان های LGBTQIA + YA از ژانرهای علمی تخیلی و فانتزی درآمد.

 

از آنجا که خاکستر مرکز پیشگویی دختران cis queer بود ، گزارش Lo از شیوع دختران Cis queer در داستان YA ردیابی می کند. به گزارش Lo ، کتابهای مربوط به دختران کویر سیس بیش از نیمی (51/51?) از کل رمان های LGBTQIA + YA را برای اولین بار در سال 2018 تشکیل داده است.

 

"خواندن کتاب با دختران و دختران کوچک ، یادآور گرمی است که ما وجود داریم و شایسته هستیم که مانند همه افراد ، ماجراهای مشابهی داشته باشیم."

"لو می نویسد ،" [او] درصد افزایش کتاب در مورد دختران cis queer از درصد افزایش در کل کتاب های LGBTQ YA بیشتر است ، "لو می نویسد ،" اما تعداد کتاب در مورد دختران CIS queer تا سال 2016 به طور قابل توجهی افزایش نیافته است. فقط سه سال با افزایش ناگهانی و ناگهانی تعداد کتابهای مربوط به دختران CIS queer. "

 

 

حضور بیشتر شخصیت های WLW در داستان ، به معنای چیزی برای خوانندگانی است که سخت در یافتن بازتاب از خود در رسانه های دیگر هستند.

 

استرلینگ به بوستل می گوید: "چیزی که در مورد خواندن تأیید شود وجود دارد ... داستان WLW." "حتی به عنوان یک بزرگسال ، این باعث می شود که در دنیایی که اغلب اوقات فراموش می شویم و پاک می شویم احساس تصدیق و تأیید کنیم. خواندن کتاب با دختران و دختران کوئینز یادآوری گرم کننده ای است که ما وجود داریم و شایسته هستیم که همان نوع ماجراها را داشته باشیم. مثل هر کس دیگری. "

 

 

ایزابل استرلینگ ، با ادای احترام از مگان آدامز

نمایندگی کوئر در داستان اصلی YA هنوز به ندرت است که هنوز هم باید هر سال را برای افزایش و سقوط آن ترسیم کنیم. نگان به بوستل می گوید که "خوانندگانی دارد ، زنان در هر سنی و پیشینه ای ، از او تشکر می کنند که داستان / داستان دیگری را نوشت ... این نه برای تیتراسیون و نه بر اساس برخی از دیدگاه های خیالی مردانه از لزبین ها ، بلکه یکی از این موارد بود. یک زن عجیب و غریب برای زنان کوئینر. "

 

 

وی می افزاید: "و در حالی که من همیشه از سخنان آنها سپاسگزارم." این باعث ناراحت من می شود که این چیزی است که باید از آن تشکر کنم. من فقط یک داستان عاشقانه ساده بین دو نفر نوشتم. امیدوارم در آینده ما چنان کتاب LGBTQIA + را در کتاب ها داریم که خوانندگان مجبور نیستند از نویسنده تشکر کنند که احساس می کند - یا اگر این کار را انجام دهند ، این اتفاق نادر نخواهد بود. "

 

 

"این جادوگران نمی سوزند" اثر ایزابل استرلینگ

16.25 دلار

|

آمازون

که به ذکر است که، هنگامی که بحث تبدیل به عجیب و غریب نمایندگی در داستان، آن را اغلب نمی نیست در مورد حضور QTPOC (عجیب و غریب و مردم ترانس از رنگ) شخصیت صحبت کردن. اگرچه مژیا می گوید که او "بسیار خوش شانس است که [نویسندگان دیگر] در را برای کتابهایی مثل من باز کردند ،" اما خاطرنشان می کند که "شخصیت های عجیب و غریب لاتینکس برای پیدا کردن خانه ای نسبت به همتایان سفیدپوستشان سخت تر بود. به همین ترتیب ، نگان به بوستل می گوید که "او با ناشران تعامل زیادی داشت که بیش از آنکه تصور می کرد اگر کتاب" متنوع تر بود "، ما زمان آسان تری برای معامله خواهیم داشت."

 

برای استرلینگ و مویر ، راهی برای انتشار بسیار روانتر شده است. استرلینگ می گوید: "من خوش شانس بوده ام که اولین تجربه فوق العاده ای را تجربه کردم." "من شخصاً هیچگاه در مورد عناصر WLW در کتاب هایم پاسخی نداده ام ، و من واقعاً از نحوه گذراندن این کل سال اول خوشحال شده ام."

 

مویر می گوید: "من با خوشحالی می توانم بگویم که هیچ یک از دوستان نزدیک انتشار دهنده WLW هیچ تلاشی در رابطه با آنها نداشته اند." "من در بخشی از صنعت ، در ژانر من ، هرگز نتوانسته ام [برای انتشار داستان WLW] بجنگم. فکر می کنم این فوق العاده است. در اوایل دهه 20 نمی توانستم تصور کنم.