سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود کتاب علمی پزشکی

توصیه های کتاب میشل اوباما می تواند به شما کمک کند تصمیم بگیرید

خوانندگان هر سال مشتاقانه منتظر لیست خواندن باراک اوباما هستند ، اما در مورد کتاب هایی که همسرش میشل از آن لذت می برد چه می توان گفت؟ من هشت کتاب که میشل اوباما در لیست شما برای شما توصیه می کند ، تهیه کردم ، بنابراین می توانید لیست خواندن تابستان باراک را به روشی صحیح جمع کنید.

 

 

جای تعجب ندارد که بدانیم سلیقه خواندن بانوی اول سابق به همان اندازه ادبیات شوهرش ادبی است. میشل اوباما اولین خاطره خود را با نام " تبدیل شدن ، درست سال گذشته" منتشر کرد تا موفقیت چشمگیر داشته باشد. به رغم تاریخ انتشار اواسط نوامبر ، تبدیل شدن به پرفروش ترین کتاب سال 2018 ، با رونمایی از نسخه ژانویه 2018 مایکل وولف ، آتش و خشم: در داخل کاخ سفید ترامپ ، ظرف دو هفته از راه اندازی آن. تبدیل شدن به یکی از بود میدارد باشگاه کتاب اپرا برای 2018 ، و بخشی از یک کتاب دو برخورد اوباما در بهار امضا 2017. (کتاب باراک اوباما است که هنوز هم در راه است، اما هیچ تاریخ عرضه اعلام شده است.)

 

توصیه های کتاب در لیست زیر از مصاحبه میشل اوباما "توسط کتاب" ، منتشر شده در 6 دسامبر سال 2018 در نیویورک تایمز ، و همچنین از مصاحبه با جنا بوش هاجر در ماه مارس گرفته شده است. یک عنوان ، "خاطرات آن فرانک" ، از یادگاری است که اوباما در اینستاگرام منتشر کرد که در آن می توانستم نودمین سالگرد قربانی هولوکاست باشد.

 

هشت کتابی را که میشل اوباما در زیر توصیه می کند بررسی کنید:

 

"آهنگ سلیمان" توسط تونی موریسون

 

برنده جایزه ملی کتاب منتقدین حلقه ، و یکی از عوامل مؤثر در دریافت جایزه نوبل ادبیات در سال 1993 ، آهنگ سلیمان بر Milkman ، میشیگاندر که در خانواده و اجتماع خود بزرگ می شود ، تمرکز دارد ، حتی در جستجوی پیوندهای خانوادگی .

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

"دختر در قطار" توسط پائولا هاوکینز

 

حمله پائولا هاوکینز در مراکز راشل ، طلاق الکلی که پس از از دست دادن شغل خود به مسافرت معمولی خود می رود ، به مراکز رسید. او با ساختن داستان هایی در مورد یک زوج جوان که خانه اش را هر روز صبح می گذراند ، خود را سرگرم می کند. با این حال ، هنگامی که همسر زوج دیگر گمشده می شود ، راشل خود را وارد تحقیقات می کند و خود را در دیدنی های یک قاتل قرار می دهد.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

"دندانهای سفید" توسط زدی اسمیت

 

رمان برنده جایزه زدی اسمیت ، " دندانهای سفید" ، پیوندهای بین سه خانواده لندنریایی را از پیشینه های متفاوت نشان می دهد. بعد از خدمت مشترک در جنگ جهانی دوم ، آرچی و صمد زندگی در لندن ساخته اند ، جایی که خانواده های خود را پرورش می دهند. داستان های آنها با داستان های Chalfens ، یک خانواده بین ادیان نخبه لیبرال ، که با فرزندان Archie و صمد دوست هستند ، در هم تنیده است.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

"Gone Girl" by Gillian Flynn

 

هنگامی که همسرش گمشده شد ، نیک دونین خود را مظنون اصلی در قتل او می داند. از این گذشته ، وقتی امی ناپدید شد با یک دانشجوی سابق کالج رابطه برقرار کرد و خاطرات امی پرتره نیک را به عنوان یک متجاوز خشونت آمیز نقاشی می کنند. او نمی تواند بی گناه باشد - می تواند؟

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

"یک ازدواج آمریکایی" توسط Tayari Jones

 

پنج سال پس از آنکه نوه های تازه روی و سلستیا به دلیل محکومیت اشتباه وی برای تجاوز جنسی از هم جدا شدند ، هنگام واژگون شدن پرونده روی ، خود را به طور غیرمنتظره دوباره به هم پیوستند. فقط یک مشکل وجود دارد - آسمانی عاشق بهترین دوست دوران کودکی اش ، آندره است ، و او به تازگی پیشنهاد کرده است.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

"تحصیل شده" توسط تارا وستور

 

تارا وستورور که از شبکه در روستای آیداهو خارج شده بود ، بدون آموزش سازمان یافته یا معالجه پزشکی بزرگ شد. مصمم به خارج شدن ، وستور به اندازه کافی به خودش آموخت تا بتواند در دانشگاه بریگام یانگ ، جایی که عاشق یادگیری شد ، ورود کند. داستان او را در خاطرات پرفروش خود ، تحصیل کرده بخوانید .

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"خاطرات آن فرانک" توسط آن فرانک

 

خاطرات آن نویسنده جوانی که زندگی او توسط هولوکاست کوتاه شد ، خاطرات آن فرانک خواندن در اوقات دشوار است.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

"مشترک المنافع" توسط آن پاتچت

 

پرفروش ترین اثر Ann Patchett در سال 2016 بعد از ظهر در مراسم تعلیم و تربیت بعد از ظهر آغاز می شود که منجر به خیانت ، نابودی یک ازدواج و ترکیب دو خانواده می شود. سالها بعد ، دختری که پدر و مادرش در بحران خانواده صفر بود ، اسرار خود را به یک معشوق می گوید ، که آنها را در یک کتاب برای همه منتشر می کند.