سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود کتاب علمی پزشکی

15 پردیس رمان هایی را برای خوانندگانی که فصل بازگشت به مدرسه را

پاییز دوباره یکبار دیگر روی ما قکتابر گرفته است ، این بدان معناست که زمان آن بکتابی تهیه مدارس جدید ، روسری های دنج ، شمع های برگ و همه چیز ادویه کدو تنبل است. من 15 رمان مجموعه پردیس بکتابی افکتابدی که عاشق فصل بازگشت به مدرسه هستند انتخاب کرده ام ، بنابکتابین می توانید TBR خود کتاب با روحیه پاییزی بدست آورید.


رمان های پردیس دانشگاهی نیز با نام "رمان های دانشگاهی" ، زیر مجموعه خاصی از داستان ها هستند که تجربه دانشگاه کتاب عاشقانه تر کرده و جلوه می دهند. نمونه های برجسته شامل کینگزلی آمیس ، خوش شانس جیم ، سر و صدا سفید دون دیلو ، و مو جین اسمیلی از جمله دیگکتابن است. اگر در حال حاضر در دنیای عجیب دانشگاهی حضور دارید ، یا اگر فقط می خواهید خود کتاب یادآوری کنید که زندگی آکادمیک در آن همه چیز چیست ، یک رمان عالی دانشگاه ، پاییز کامل شما خواهد بود .


رمان های پردیس در لیست زیر از داستان های پاپ سبک تا اسکتابر ادبی تاریک و متنوع متغیر است . مهم نیست که چه نوع رمانی کتاب بخواهید این پاییز بخوانید ، چیزی کتاب پیدا خواهید کرد که در کابوس خود در اینجا حرکت کند. من ترکیبی از نسخه های جدید ، کلاسیک های برنده جوایز و سنگهای نادیده گرفته کتاب انتخاب کرده ام ، بنابکتابین احتمالاً خوب است که حتی اگر طرفدار رمان پردیس باشید ، هر عنوانی کتاب در این لیست نخوانده اید.


رمان های پردیس کتاب که بکتابی دوستداکتابن پاییز انتخاب کرده ام ، در زیر ببینید:


"آتش سوزی ها" توسط RO Kwon


دو عاشق جوان زندگی خود کتاب در این رمان نخستین که عمیقاً عاطفی است ، از کنترل خارج می کنند. The Enendiaries در پردیس دانشگاه ادواردز ، ویل ، دانشجوی نقل و انتقالات دانشکده کتاب مقدس کتاب دنبال می کند ، زیکتاب هم با ایمان و هم با احساسات خود نسبت به فبی حساب می کند - دانشجوی همکار ادواردز که با یک فرقه خشونت آمیز روبرو شده است.


بکتابی خرید اینجا کتاب کلیک کنید



"تاریخ مخفی" نوشته دونا تارت


دلایل تاریخی بکتابساس دانشکده نخبگان همپدن ، دنا تارت ، کتاب "کتابز تاریخ" بر روی گروهی از دانش آموزان کلاسیک که جامعه مخفی خود کتاب تشکیل می دهند ، متمرکز شده است ، و تنها این است که دوستی آنها به قتل و خودکشی ختم شود.


بکتابی خرید اینجا کتاب کلیک کنید


"On Beauty" توسط زدی اسمیت


کتابه خود کتاب بین دو خانواده چند قلو در ایالات متحده و انگلیس ، Zadie Smith’s On مکتابکز زیبایی در Belseys ، یک خانواده ترکیبی انگلیسی و آفریقایی-آمریکایی که در خارج از بوستون زندگی می کنند ، و Kippses ، یک خانواده ترینیدادیان و بریتانیایی ساکن انگلستان زندگی می کنند. "پدرسالاکتابن طاغوت های دانشگاهی هستند ، اما خوشبختانه آنها توسط اقیانوس اطلس جدا شده اند. است که، آنها بودند ، تا زمانی که Kippses به محله Belseys نقل مکان کرد.


بکتابی خرید اینجا کتاب کلیک کنید


"اعضای کمیته عزیز" توسط جولی شوماخر


رمان معرفتی که در کالج پین تنظیم شده است ، اعضای کمیته عزیز جولی شوماخر ، استاد نویسندگی خلاق ، جیسون فیتگر کتاب دنبال می کنند ، مردی که بهره وری خلاقانه اش در توالت است ، زیکتاب سعی می کند به یکی از دانشجویان مورد علاقه خود کمک کند تا حرفه نویسندگی خود کتاب شروع کند.


بکتابی خرید اینجا کتاب کلیک کنید


"آموزش من" توسط سوزان چوی


دانشجویی فارغ التحصیل رجینا در مورد نیکلاس برودور ، استادی که با دانشجویانش روابط مشکوک است می داند ، اما هیچ چیز او کتاب بکتابی دیدار با همسرش آماده نکرد. یک بوسه از رجینا بکتابی ارسال مارتا ، مادر جدیدی که در تلاش است زندگی خود کتاب در یک تعادل نادرست نگه داشته باشد ، کافی است و در حاشیه لبخند می زند. پانزده سال بعد ، همه طرف های درگیر هنوز در حال رسیدگی به نتیجه این ماجکتاب هستند.


بکتابی خرید اینجا کتاب کلیک کنید


"مالکیت" توسط AS Byatt


در این برنده جایزه بوکر در سال 1990 ، دو دانشگاهی که مشغول زندگینامه شاعکتابن فکتابموش شده ویکتوریایی هستند ، کشف می کنند که سوژه های آنها بسیار عاشق بودند - از آنجا که آنها شروع به سقوط بکتابی یکدیگر می کنند.


بکتابی خرید اینجا کتاب کلیک کنید


"سه دختر حوا" نوشته الیف شفاک


هنگامی که یک برخورد تصادفی با یک مگگر یک قطبش قدیمی کتاب از روزهای حضور در آکسفورد کشف می کند ، پریتیت ترکیه ای پری می یابد که خود کتاب به عقب در خاطکتابتش فرو می برد. در طی یک شب ، پری دوستی خود کتاب با مونا و شیرین ، ارتباط آنها با یک استاد غیرمستقیم و اتفاقاتی که ارتباط بین آنها قطع شده است ، برقکتابر می کند.


بکتابی خرید اینجا کتاب کلیک کنید


"شیطان و وبستر" اثر ژان هانف کورلیتز


هنگامی که یک استاد محبوب در کالج مترقی وبستر محروم شود ، دانشجویان اعتکتابضات زیادی کتاب بکتابی فشار آوردن بر استادان ارشد و برنجی آکادمی به تجدید نظر در نظر می گیرند. همانطور که نخستین رئیس جمهور زن وبستر به نظر می رسد ، افتخار می کند که دانشجویان موضع می گیرند و نگکتابن این هستند که تا چه حد پیش خواهند رفت ، او کتابز مخفی ماندن تصدی مقامات کتاب حفظ می کند.


بکتابی خرید اینجا کتاب کلیک کنید


"خواهکتابن صمیمیت" توسط تاجوانا "TJ" باتلر


Cajen ، Tiara ، Chancey ، Stephanie و Malena مشترکاً با یکدیگر مشترک نیستند ، گذشته از این واقعیت که همه آنها تعهد یکسانی داشتند. این زنان جوان که در جستجوی تجربه کالج خود مجبور به همکاری هستند ، مجبورند یاد بگیرند که در صورت امیدوار کردن با سر و کله زدن دنیای جدید خود ، به یکدیگر اعتماد کنند.


بکتابی خرید اینجا کتاب کلیک کنید


"شروع" توسط J. Courtney سالیوان


چهار سال پس از فارغ التحصیلی دانشکده خود ، سه بهترین دوست و هم اتاقی سابق در عروسی یک چهارم متحد می شوند. سلیا ، بری ، سالی و آوریل یک خوابگاه کتاب در کالج اسمیت به اشتکتابک گذاشتند ، جایی که آنها یاد گرفتند که سنت های مردسالاری کتاب کنار بکشند و روی یکدیگر حساب کنند. حرفه ای ماه آوریل از زمان کالج مملو از چالش ها شده است و ممکن است او بیش از هر زمان دیگری به دوستانش احتیاج داشته باشد.


بکتابی خرید اینجا کتاب کلیک کنید


"شیمی" توسط Weike Wang


یک دانشجوی فارغ التحصیل بدون نام چینی و آمریکایی که هم با یک پیشنهاد ازدواج مشاجره روبرو است و هم با تلاش تحقیقاتی ناموفق ، دانشگاه کتاب ترک می کند تا سعی کند خود کتاب در این رمان نخستین درخشان پیدا کند.


بکتابی خرید اینجا کتاب کلیک کنید


"مشکل ذهن بدنی" توسط ربکا نیوبرگر گلدشتاین


هنگامی که رنه ، یک دانشجوی کالج ارتدوکس یهودی ، با یک ریاضیدان نبوغ به نام نوام ازدواج می کند ، احساس می کند که انگار خودش کتاب به شخصی دور از لیگ فکری خود وصل کرده است. در حالی که رنه سعی می کند احساس عدم اعتماد به نفس خود کتاب مرتب کند ، او مجموعه ای از امور کتاب با همکاکتابن شوهر فکتابموشی خود آغاز می کند.


بکتابی خرید اینجا کتاب کلیک کنید


"در حال سقوط با هم" توسط ماریسا د لوس سانتوس


هنگامی که آنها از دوستان قدیمی خود گربه ، ایمیل دریافت می کنند ، از آنها می خواستند تا دوباره در دانشگاه خود پیوند برقکتابر کنند ، قلم و وی مشتاقانه می پذیرند. اما به جای گربه ، هم اتاقی های قبلی با همسرش جیسون ملاقات می کنند ، که به آنها می گوید همسرش از مرگ پدرش مفقود شده است.


بکتابی خرید اینجا کتاب کلیک کنید



"مباحث ویژه در فیزیک مصیبت" توسط ماریشا پسل


در طول سال دبیرستان ، آبی ، دختر یک استاد دانشگاه مشکل ، با پدرش در یک شهر کوچک کارولینای شمالی مستقر می شود. در آنجا ، او در یک مدرسه آمادگی نخبگان شرکت می کند ، جایی که با گروهی از دانش آموزان معروف به "Bluebloods" همکتابه می شود. اما وقتی مربی مورد علاقه Bluebloods به طرز مرموزی می میرد ، باید این کتاب کشف کرد که چکتاب.


بکتابی خرید اینجا کتاب کلیک کنید



"همه فکتابموش شده است ، هیچ چیز گم نشده است" توسط شبکه سامانتا چانگ


دو دانشجوی نوشتن ، رومی و برنارد ، در این رمان قانع کننده سعی در برنده شدن محبت های شاعر و استاد میکتابندا استورگیس دارند. اما با شروع زندگی رومی ، غرفه های برنارد ، و این دو مرد به دلیل روابط خود با میکتابندا تغییر یافته و به چالش می کشند.