سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود کتاب علمی پزشکی

21 Rom-Coms New Fall در پاییز 2019 برای اینکه به شما گرمی و فازی

اگرچه ممکن است هوا برای چند هفته هوای مطبوع باقی بماند ، اما فصل سفرهای ساحل و روزهای استخر تقریباً به پایان رسیده است. در حالی که خداحافظی از تابستان همیشه اندکی غم انگیز است ، سلام و سلامتی از سقوط و دلخوشی های آن همیشه خوشحال کننده است - از جمله همه رمان های کاملاً جدید رام کام که در چند ماه آینده به کتابفروشی ها می آیند. حتی اگر شما قبلاً تمام آهنگهای تابستانی توصیه شده توسط بوستل را نخوانده باشید ، هزاران کتاب شیرین و بخار وجود دارد تا شما را در شبهای سرد پاییز شریک نگه دارد.

 

 

در زیر 21 کتاب ، که بین سپتامبر و نوامبر منتشر شده است ، را کشف خواهید کرد که هر دو قطعه آزمایش شده با زمان (دشمنان-عاشقان! روابط جعلی! عاشقانه های شانس دوم!) و پیچش های جدید در ژانر روم-کام را کشف می کنند. این که آیا شما در حال آمدن به روم تاریخی هستید مانند روزی Evie Dunmore"s Bringing Down the Duke ، یک داستان عاشقانه معاصر مانند Talia Hibbert"s Get a Life ، Chloe Brown یا یک نسخه جدید بسیار پیش بینی شده مانند آخرین نسخه کریستینا لورن ، دو بار در یک ماه آبی ، آن را پیدا خواهید کرد - و خیلی موارد دیگر - در زیر. اوه ، و فقط در صورتی که به یادآوری نیاز داشته باشید که تعطیلات فقط سه ماه از هتل فاصله دارند ، چند کتاب جشن نیز در این لیست وجود دارد. خواندن مبارک!

 

"گیر با تو" توسط کریستینا ماندلسکی (2 سپتامبر)

 

هنگامی که دیوانگی های کودکانه Caleb Grey و Catie Dixon به طور غیر منتظره ای در خانه مشترک ساحل خانواده های خود در سواحل تگزاس متحد می شوند ، یک هفته اجباری از همسنگی پر از مهمانی های ساحلی ، ناپسندهای ساحلی ، آتش سوزی و سکوهای ساحلی احساسات جدیدی را برانگیخته و شروع به تغییر برنامه های آنها می کند. آینده.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

"Well Met" نوشت by جن دلوکا (3 سپتامبر)

 

هنگامی که امیلی برای کمک به خواهرش در بهبودی از یک تصادف ، به ویولا کریک ، مریلند نقل مکان می کند ، او همچنین به همراه داوطلبانه نوجوان خود - و سیمون - آموزگار مدرسه تحریک کننده و غیرممکن برای داوطلب شدن در منطقه Renaissance Faire سوار می شود. مسئول داوطلبان.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

triplelift

We are open

Sponsored by IBIS

Laat je verrassen met ibis, ibis Styles en ibis Budget en ontdek nieuwe steden

SEE MORE

 

"پایین آوردن دوک" توسط اوی Dunmore (3 سپتامبر)

 

این در سال 1879 در انگلستان است ، و آنابلelle آرچر باید با جذب افراد مؤثر برای قهرمانی در جنبش حق رای زنان ، بورس تحصیلی خود را به دانشگاه آکسفورد بدست آورد. هدفش؟ سباستین دیوروکس ، دوک سرد و محاسبه مونتگومری. چالش او؟ برای اینکه مردی را که با همه چیز مخالف است مخالفت کند ، جذابیتش را جلب نکند.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

"یک سوال از ما" توسط مری جین بیکر (5 سپتامبر)

 

در سن 26 سالگی ، کلاری میدوینتر هنوز در تلاش است تا یک بالغ "مناسب" شود. از همه ناراحت کننده ، بهترین دوست سیمون متوقف نمی شود که از او سؤال کند. تنها چیزی که اخلاص او را حفظ می کند ، تیم مسابقه باربری وی است. اما هنگامی که سیمون به او شرط می بندد که تیمشان در لیگ مسابقه شرکت کند ، کلاری مجبور است با آنچه واقعاً از زندگی می خواهد مقابله کند.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"آیا مرا فراموش نمی کنی" نوشته Mhairi McFarlane (10 سپتامبر)

 

جورجیا هنوز هم از کار اخراج شده و در همان شب بدنبال تقلب پسرش استقلال می یابد ، جورجیا شغل بعدی را که پیشنهاد داده است بدست آورد - برومید در یک میخانه جدید ، که به همین ترتیب اتفاق می افتد توسط لوکاس مک کارتی ، اولین عشق او اجرا شود. ملاقات با لوکاس دوباره جورجینا را از تعادل خارج می کند - و راز تاریکی از گذشته خود را به سطح می آورد.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"مسابقه ای که در مهدی انجام شده است" توسط ناندی باجپایی (10 سپتامبر)

 

Simi Sangha از یک خط طولانی از همبازی های هندی آمده است و خانواده وی متقاعد شده اند که وی "هدیه" را دارد. اما وقتی سییمی برنامه خواستگاری را تنظیم می کند ، به اتصال گل گل دیواری یک دختر با ستاره تیم فوتبال پسران کمک می کند. در این روند ، او سلسله مراتب دبیرستان را به طرز آشفتگی تبدیل می کند.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"صراحت در عشق" توسط دیوید یون (10 سپتامبر)

 

والدین دانش آموز ارشد دبیرستانی ، فرانک لی می خواهند او را با یک دختر کره ای ملاقات کنند ، که این مسئله پیچیده بودن هنگام سقوط فرانک برای بریت ماینز را اثبات می کند. جوی سونگ در یک وضعیت مشابه قرار دارد و به همین ترتیب آنها پیمانی را می سازند: آنها برای به دست آوردن آزادی خود وانمود می کنند. اما یک سری وقایع ، فرانک را به این سؤال می برد که آیا او اصلاً عشق را درک کرده است یا اصلاً.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"عشق در خیابان لکسینگتون" توسط لورن لاین (17 سپتامبر)

 

پس از این که کلر هیز فهمید که شوهر فقید او مردی نبود که فکر می کرد خودش است ، او تصمیم به طراحی مجدد آپارتمان خود برای حذف هر اثری از وی گرفت. اما وقتی او با پیمانکار بد خود اسکات ترنر ملاقات می کند ، نوسازی ساده پیچیده می شود. هرچه روزهای کاری طولانی به شبهای طولانی تبدیل می شوند ، دلهره متقابل آنها به چیزی بیشتر تبدیل می شود.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"بدون داوری" توسط مگ کابوت (24 سپتامبر)

 

وقتی یک طوفان عظیم همه قدرت را به جزیره لیتل بریج - و همچنین اتصال آن با سرزمین اصلی - متوقف می کند - Bree Beckham نگران نیست. در ابتدا. اما وقتی تصمیم می گیرد تا حد ممکن بسیاری از گربه ها و سگ های جزیره را نجات دهد ، می فهمد که به کمک نیاز دارد - و او چاره ای جز پذیرش از برادرزاده سکسی رئیس خود ، درو هارتول ندارد.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"تعطیلات رویال" توسط Jasmine Guillory (اکتبر 1)

 

هنگامی که ویویان فارست این فرصت را پیدا می کند که بتواند در سفر کاری دخترش مادی به انگلستان شرکت کند ، او از دیدن مناظر باشکوه انگلیس هیجان زده می شود. اما او انتظار جذابیتی فوری برای مالکوم هادسون ، دبیر خصوصی ملکه ندارد. هنگامی که توپ های برفی باتلاق به طور کامل تکان می خورند ، ساعت شروع می کند به عاشقانه های تعطیلات خود.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"10 خرما کور "توسط اشلی الستون (1 اکتبر)

 

وقتی دوست پسر سوفی ، گریفین ، با او جدا می شود ، او برای تعطیلات به خانه پدربزرگ و مادربزرگ خود فرار می کند. در آنجا ، خانواده او تصمیم می گیرند که او را در یک سری از خرما کور برپا کنند. وقتی گریفین برگشت ، گدایی برای شانس دوم ، سوفی باید تصمیم سختی بگیرد. از آنجا که او ممکن است فقط به شخص دیگری احساساتی داشته باشد.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"فاکر" توسط سارا اسمیت (8 اکتبر)

 

Emmy Echavarre یکی از معدود کارمندان زن Nuts & Bolts است ، یک شرکت ابزار قدرت که عمدتاً توسط مردان زغالی و تند راسوسن کار می کند. وقتی مجبور شد با تیت کار کند ، امی شروع به دیدن برخی از قلب نرم او می کند. اما پاک کردن گذشته بیش از چند کلمه مهربان خواهد بود.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"Christmas Shopaholic" توسط سوفی کینسلا (17 اکتبر)

 

بکی براندون تعطیلات را تحسین می کند. اما امسال متفاوت است. والدین بکی در حال حرکت هستند و آنها می خواهند او امسال میزبان کریسمس باشد. به زودی مشخص می شود که هرج و مرج ممکن است امسال بر راحتی و شادی سلطنت کند.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"دو بار در یک ماه آبی" توسط کریستینا لورن (22 اکتبر)

 

اولین باری که تیت جونز ، دختر طولانی گمشده یک ستاره مشهور فیلم ، تاکنون هویت واقعی خود را به کسی نشان داد ، قلبش شکسته بود. سام براندیس او را فروخت و دنیای او متلاشی شد. چهارده سال بعد ، او دوباره با مجموعه فیلم جدیدش با سام آشنا می شود. و او باید از خودش بپرسد که آیا عشق "یک بار در طول زندگی" می تواند دو بار به وجود بیاید - و آیا می تواند دوباره به او اعتماد کند.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"یک زندگی ، چوپان براون زندگی کن "توسط تالیا هیبرت (5 نوامبر)

 

کلوئه براون یک گیک کامپیوتر رایج با یک هدف است. پس از تقریباً در حال مرگ ، او هفت دستورالعمل را برای کمک به "زندگی" دریافت کرده است ، و او اولین بار را کامل کرده است: بیرون رفتن از عمارت خانواده اش. موارد بعدی موجود در لیست به برخی از کمکها نیاز دارند. و چه کسی بهتر از آن است که از Red Morgan ، یک دستیار خال کوبی با جذابیت جنسی بیشتر از هر تپنده هالیوود استفاده کند.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"ما در ماه دسامبر ملاقات کردیم" توسط Rosie Curtis (5 نوامبر)

 

جس تازه به لندن رفت. به طور خاص ، او فقط به خانه ناتینگ هیل نقل مکان کرد که با چهار غریبه در آن به اشتراک می گذارد. در شب اول خود ، جس با الکس ملاقات می کند ، مردی که کیف خود را در اختیار دارد. از نظر جس ، ارتباط آنها روشن است. اما الکس شروع به ملاقات با شخص دیگری می کند - اما ، که در طبقه بالای آنها زندگی می کند.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

"باشگاه کتاب برومنس" از لیسا کی آدامز (5 نوامبر)

 

ازدواج گاوین اسکات با مشکلات بزرگی روبرو است. او وقتی یاد گرفت که همسرش همیشه آن را در رختخواب تقلب کرده است ، خونسردی خود را از دست داد. این آخرین نی در روابط پرتنش آنها بود و طلاق می خواهد. آشفته ، گاوین به دنبال کمک از یک منبع غیرممکن است: یک کلوپ مخفی همه کتابهای عاشقانه مرد.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

"تقریباً بعد از عمل" توسط ایزابل بندیرا (12 نوامبر)

 

گریس کوره زندگی کامل را برنامه ریزی کرده است. او یک دوست دختر خارق العاده ، دوستان شگفت انگیز دارد و قصد دارد سال آینده در دانشگاه منتخب خود شرکت کند. اما دبیرستان تقریباً تمام شده است و برنامه های گریس از هم پاشیده می شوند. آیا گریس می تواند دوباره ارزیابی کند - و کمالات را در نقص ها پیدا کند؟

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

"بازگشت به ماه سپتامبر" توسط ملیسا برایدن (12 نوامبر)

 

کتابفروشی هانا شفرد مشکل دارد. بنابراین ، هنگامی که پارکر بریستو ، رمان نویس مشهور جهان ، درخواست خود را برای ورود به امضاء پذیرفت ، هانا امیدوار است که ظاهر مورد توجه (و فروش) قرار بگیرد و فروشگاه را نجات دهد. آنچه هانا پیش بینی نمی کند جذابیتی برای پارکر است که او را به زیر سوال می برد که زندگی او را از زندگی ایمن بازی کند.

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

"هنگامی که ستاره ها به سمت شما می روند" توسط رونی دیویس (12 نوامبر)

 

تابستان جادویی دیوون به طور ناگهانی به پایان رسید که اشتون قلب او را شکست. او در حال تلاش برای بهبودی است - و سعی می کند از سال ارشد خود لذت ببرد. اما بعد اشتون ظاهر می شود. آیا او می تواند او را ببخشد و دوباره قلبش را باز کند؟ یا آیا آنها محکوم به تکرار تاریخ هستند؟

 

برای خرید اینجا را کلیک کنید

 

 

"نه دختری که با او ازدواج می کنی" توسط Andie J. Christopher (12 نوامبر)

 

روزنامه نگار جک نولان با نوشتن یک قطعه نهایی به توافق با رئیس خود می پردازد: چگونه یک دختر را گم کنیم. آسانتر گفت وقتی این دختر هانا مایفیلد است انجام داد. هانا یک برنامه ریز رویداد بسیار موفق با کمی مشکل در تصویر است. وارد جک شوید. او مرد کاملی است که به رئیس خود ثابت می کند که از احساس نمی ترسد. اما به زودی رابطه جعلی آنها بسیار واقعی شروع می شود.