سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود کتاب علمی پزشکی

این بروزرسانی \باد از زمستان\ از جورج آر آر مارتین کسانی که نمای

دوشنبه سه ماه از پایان بازی HBO برای بازی تاج و تخت فصل گذشته خود گذشته است و هواداران حالا باید در فصل زمستان طولانی خود با هم روبرو شوند و منتظر انتشار جلد بعدی در داستان حماسی وستروس باشند. خوشبختانه ، این به روزرسانی The Winds of Winter مطمئناً طرفداران این نمایش را که برای دستیابی به کتاب جدید دست به خارش زده اند ، تسکین می دهد. این بروزرسانی از آخرین مصاحبه جورج آر آر مارتین با The Guardian است ، که در آن او نشان می دهد که پایان یافتن نمایش HBO برای نویسندگی وی مفید بوده است.

 

 

جورج آر آر مارتین اولین جلد خود را در سریال A Song of Ice and Fire (ASOIAF) با عنوان "بازی تاج و تخت ها" ، بیش از 20 سال پیش ، در سال 1996 منتشر کرد. HBO ، نویسنده پنجمین کتاب ASOIAF خود را با نام رقص با اژدها منتشر کرد . در آن زمان ، هواداران امیدوار بودند که مارتین دو کتاب آخر را در هپاتولوژی برنامه ریزی شده خود - بادهای زمستان و یک رویای بهار - پیش از نهایی سری HBO به پایان برساند . با این حال ، هشت سال بعد ، Game of Thrones اجرای خود را بر روی کابل پریمیوم به پایان رساند ، و طرفداران ASOIAF هنوز هیچ تاریخ انتشار برای نتیجه گیری از حماسه حماسی مارتین ندارند.

 

در مصاحبه ای با روزنامه گاردین ، منتشر شده در روز یکشنبه ، مارتین توضیحاتی در مورد اینکه چرا بادها از زمستان هنوز در قفسه های فروشگاه ظاهر نشده است ، توضیح می دهد. در اینجا پنج مصاحبه بزرگ از آخرین مصاحبه نویسنده A Song of Ice and Fire آورده شده است.

 

نمایش او را از پایان "باد های زمستان" نجات داد

 

HBO

اگرچه مارتین اذعان می کند که نمایش HBO او را تحت فشار قرار داد تا سری کتاب خود را تمام کند ، اما به گاردین می گوید که نویسندگی وی از استرس رنج می برد.

 

مارتین می گوید: "فکر نمی کنم این برای من خیلی خوب باشد ، زیرا چیزی که باید به من سرعت بخورد ، در واقع مرا کند می کرد. هر روز نشستم برای نوشتن و حتی اگر روز خوبی داشته باشم - و یک روز خوب برای من سه یا چهار صفحه است - من احساس وحشتناک می کردم زیرا می خواهم فکر کنم: "خدای من ، باید کتاب را تمام کنم. فقط 40 صفحه را باید نوشتم. اما داشتن پایان نمایش آزاد است ، زیرا اکنون با سرعت خودم هستم. "

 

 

او پروژه های بزرگ و گسترده مانند Westeros را دوست دارد

این افشاگری دقیقاً صفر خوانندگان وفادار مارتین ، که عاشق توطئه های پیچیده و شبکه های گسترده شخصیت های او بودند ، را شگفت زده خواهد کرد. این کمک می کند تا توضیح دهد که چرا کتابهایی مانند Tales of Dunk & Egg و Fire & Blood منتشر کرده است .

 

مارتین می گوید: "وستروس بسیار بزرگ شده است. من می دانم که این باعث شده بعضی از هواداران من را ناامید کنند ، من ترجیح می دهم که آن ها را وقتی می بینم به عنوان داستان اصلی نگه دارم ، که این هفت کتاب ترانه یخ و آتش است . اما تقریباً از اولین مواردی که دیگر امکانات را دیده ام ، داستانهای دیگری که در آنجا دفن شده اند. "

 

مصاحبه گاردین ادامه می دهد که حتی در روزهای قبل از ASOIAF در هالیوود ، مارتین "پیش نویس های بزرگ ، بی دست و پا و گران قیمت" خود را به "کارهای زبر و پولی که برای مدیران استودیو قابل قبول بود" ترجیح داد.

 

او نمی تواند به طور غیرمترقبه به طرفداران طرفداران برود

پیش از موفقیت HBO"s Game of Thrones ، مارتین نویسنده شناخته شده ای در محافل علمی تخیلی و فانتزی بود که جامعه ای محکم و دوست داشتنی برای طرفداران پرستش حفظ می کرد. اخوان بدون پرچم از جمله این گروه ها بودند - جمعی از طرفداران که در همایش ها شرکت می کردند و در مناسبت های مختلف با مارتین نوشیدند. پس از محبوب شدن این نمایش ، مهمانی ها "بزرگتر و بزرگتر و بیشتر و شلوغ تر" شدند.

 

"آنها هنوز هم آن مهمانی ها را دارند و هنوز هم عالی هستند ، و من هنوز هم با افرادی که در سال 2001 و 2002 با آنها ملاقات کردم دوستانه هستم ، اما من دیگر نمی توانم با افراد جدید ملاقات کنم زیرا تعداد زیادی از آنها وجود دارد. مطمئن باشید که آنها به همان اندازه افراد مسن لذت بخش هستند ، اما من نمی خواهم به مهمانی بروم که یک جانشینی بی وقفه از مردم بخواهد با من سلفی بگیرند ، زیرا این مساله سرگرم کننده در گذشته نبوده است. کار

 

 

او واقعاً نمی تواند به هرجای دیگر برود غیرممکن است

 

Macall B. Polay / HBO

نه تنها مارتین نمی تواند مانند مهمانی ها در مهمانی های اخوان المسلمین شرکت کند ، بلکه نمی تواند مانند مکان های کتاب فروشی به مکانهای عادی برود.

 

مارتین می گوید: "من دیگر نمی توانم به کتابفروشی بروم. این کار مورد علاقه من در دنیا بود. برای ورود و پله کردن از پشته به پشته ، برخی از کتابها را پایین بیاورید ، کمی بخوانید ، ترک با یک پشته بزرگ از چیزهایی که من هنگام ورود به آن هرگز نشنیده ام. حالا که به یک کتابفروشی می روم ، در مدت 10 دقیقه به من معرفی می شود و بعد از آن جمعیت زیادی در اطراف من هستند. "

 

لحظه مورد علاقه او از کتابها همان چیزی نیست که انتظار دارید

در پایان مصاحبه خود با گاردین ، مارتین سوالی را درباره صحنه مورد علاقه خود از کتاب های ASOIAF مطرح می کند - و پاسخ او همان چیزی نیست که شما انتظار دارید.

 

وی می گوید: "من به یاد می آورم سخنی وجود داشته باشد که یک سپتون در مورد مردان شکسته و چگونگی شکسته شدن آنها به براین می گوید." "من همیشه از نوشتن آن بسیار خوشحال شدم."