سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود کتاب علمی پزشکی

7 بهترین کتاب جرم و جنایت واقعی در انگلستان که درباره قتل وجود ن

به عنوان یک ژانر ، جرم واقعی بسیار گسترده است و دیدن دلیل آن دشوار نیست. همه پیچ و تاب ها و پیچش ها فقط بیشتر می شود زیرا شما می دانید داستانی که می خوانید درست است. اگر خود را به عنوان صندلی صندلی شرلوک هولمز تصور می کنید ، تعداد زیادی کتاب وجود دارد که بتوانید دندان های خود را درون آن غرق کنید. با این حال ، ژانر جنایت واقعی تقریباً تحت سلطه داستانهای قتل است. اگر این کیف شما نیست یا به چیز جدیدی احتیاج دارید ، اما هنوز هم می خواهید به دنیای جنایت واقعی بپردازید ، در اینجا هفت کتاب برتر جرم واقع در انگلستان وجود دارد که مربوط به قتل نیستند.

 

 

شما فقط باید سطح آن را خراش دهید تا افشاگری زیرکانه ، غارتگران ، اوباش ، زندان ها و زندان های گذشته و حال بریتانیا را نشان دهد. در حالی که شما ممکن است بخواهید با برخی از نمادین ترین جنایتکاران گذشته انگلستان روبرو نشوید ، هر هوادار جنایتی واقعی به شما می گوید ، هنگامی که شروع به خواندن جنایات واقعی کردید ، متوقف کردن آن دشوار است. در این ژانر غالب داستانهای قتل و فریب است و در حالی که آنها بسیار مرموز و فریبنده هستند ، داستانهای بسیاری دیگر در آنجا وجود دارند که از ابتدا تا انتها شما را در حاشیه صندلی خود قرار می دهند. در اینجا هفت کتاب از بهترین کتاب های جرم و جنایت واقعی انگلستان وجود دارد که در مورد قتل نیستند ، بسیار باورنکردنی است که باور داشته باشید همه آنها بر اساس پرونده های واقعی است.

 

1. "جانوران سکسی: داستان درونی داستان هتس باغ هتون" نوشته ونسلی کلارکسون

 

Heat Garden Heist تا به حال چندین دهه طرفداران جرم واقعی داشته و از کتاب های بی شمار ، اقتباس های تلویزیونی و حتی فیلم ها الهام گرفته است. در کتاب جانوران سکسی ، ونسلی کلارکسون بررسی می کند که چگونه دزدی که قرار بود یک گروه بازنشسته جنایتکار را در پول خود برای بقیه عمر خود نگه دارد ، به طرز وحشتناکی پیش آمد. به طور گسترده ای به عنوان یکی از متصل ترین و آگاهان نویسنده واقعی جرم انگلستان ، کلارکسون با کسانی که واقعاً واقعیت را می شناسند صحبت کرده است تا به ته یکی از کشنده ترین بازی گربه و موش در تاریخ انگلیس برسند.

 

می توانید آن را اینجا خریداری کنید.

 

 

2. "سریع ادی" توسط ادی ماهر

 

به مدت دو دهه ادی ماهر یکی از افراد تحت تعقیب در انگلیس به حساب می آمد. به مدت 20 سال او از مقامات فرار کرد و عملاً غیرقابل ردیابی بود. در سریع ادی او خوانندگان را به ژانویه 1993 برمی گرداند ، هنگامی که او یک دزد 1.2 میلیون پوند را از خانه بیرون کشید که زندگی خود را با خانواده اش آغاز کرد. وی علی رغم اینکه همه درگاه ها بسته شده است ، 30 کارآگاه ، اینترپل و اف بی آی را به سمت سرقت در سراسر ایالات متحده هدایت کرد. با استفاده از هویت های جایگزین ، ماهر از خیانت جلوگیری کرد تا اینکه خیانت کرد. این داستان همانطور که ماهر داستان خودش را با جزئیات گرافیکی روایت می کند ، مانند فیلمنامه فیلم های احساس گرا خوانده می شود.

 

می توانید آن را اینجا خریداری کنید.

 

3. "سرقت بزرگ قطار" توسط نیک راسل پاویر و استوارت ریچاردز

 

هر طرفدار جنایتی واقعی که ارزش نمک آنها را دارد ، قبلاً در مورد سرقت قطار بزرگ شنیده بود. این یکی از نمادی ترین موارد در تاریخ انگلستان به حساب می آید. در آگوست 1963 ، در یک سرقت که فقط 46 دقیقه به طول انجامید ، 2.6 میلیون پوند از یک قطار پست الکترونیکی شبانه دزدیده شد (معادل 50 میلیون پوند در سال 2019.) عاملان ، رونی بیگز ، بوستر ادواردز و بروس رینولدز دستگیر شدند. از آن زمان تصور مردم در سراسر جهان. سرقت بزرگ قطار یک اشتباه را نشان می دهد که جنایتکاران مرتکب شده اند که هزینه آنها را برای زندگی در زندان و نیروی پلیس که برای گرفتن آنها متوقف شده اند ، متوقف کرده اند.

 

می توانید آن را اینجا خریداری کنید.

 

4. "پلیس خوب ، جنگ بد" توسط نیل وودز

 

در طول دو دهه گذشته ، دشوار است که هنگام خواندن در مورد باندهای مواد مخدر و معامله در انگلستان ، از اصطلاح "جنگ با مواد مخدر" دور شوید. با این حال ، نیل وودز 14 سال را در خط مقدم به عنوان افسر پلیس مخفی گذراند ، باندهای مواد مخدر را هجوم آورد و رو در رو با برخی از خطرناک ترین جنایتکاران در انگلیس روبرو شد. وودز از طریق حکایات بسیار شخصی و گاه ترسناک برجسته می کند که فکر می کند سیاست شکست خورده است و چطور هیچ مقدار آموزش نمی تواند شما را برای برخی از موقعیت هایی که در آن قرار داشته است آماده کند. این یک صفحه ساز واقعی است و شما در هر مرحله از راه می توانید روی لبه صندلی خود باشید.

 

می توانید آن را اینجا خریداری کنید.

 

5. "آخرین کار" توسط تام پتیفور و نیک سامرلند

 

آیا تاکنون فکر کرده اید که یکی از بزرگترین جنایات تاریخ انگلستان چیست؟ برای هر طرفدار جرم واقعی تلاش برای ورود به ذهن جنایتکار جذاب است. در آخرین کار تام پتیفور و نیک سامرلند سعی می کنند همین کار را انجام دهند. آنها یک شیرجه عمیق را به تاریخ و شخصیت برایان ریدر ، یک مغز متفکر پشت هتس گاردن هاتون و مردی که به عنوان استاد معروف بود ، می گذرانند. از طریق مصاحبه با نزدیکان پتییفور و سامرلند نشان می دهد حرفه جنایی که در طی شش دهه ساخته شده توسط ریدر برای او میلیون ها نفر درآمد. اگر تاکنون فکر کرده اید که این یک کتاب جنایتکار قدیمی در مدرسه است ، این کتاب ها برای شماست.

 

می توانید آن را اینجا خریداری کنید.

 

6. "Gone Shopping: The Story of Shirley Pitts - Queen of Thieves by Lorrene Gamman

 

ژانر جنایت واقعی با داستانهایی درباره مغز متفکران جنایتکار مرد و عتیقه های وحشتناک آنها در در حال فریب است. با این حال ، تعداد کمی از مجرمان شما را به عنوان شیلی پیتز در داستان خود مجذوب خود می کنند. پیتز ثابت کرد که عنوان ملکه دزد را به راحتی دریافت نمی کنید. وی که در سال 1934 در لندن متولد شد ، در ابتدا به عنوان کودک برای زنده ماندن شروع به سرقت مواد غذایی کرد. او به ترفندهای تجارت دست یافت و قبل از مرگش در سال 1992 ، همه اسرار خود را به لورن گاممن تقسیم کرد . دفن شده در لباس 5000 پوندی با طراحی ادای احترام به گل و عبارات "خرید رفته" ، اصطلاح پیتز هنگام رفتن به محل کار (خواندن: سرقت) از او استفاده می کرد ، وی یک شخصیت مهم جنایی در تاریخ انگلستان است.

 

می توانید آن را اینجا خریداری کنید.

 

 

7. "Strangeways: داستان یک افسر زندان" توسط نیل سامورث

 

برای یک علاقه مندان به جنایات واقعی زندان Strangeways یکی از اسرارآمیزترین مکان برای من است. اگر این دیوارها بتوانند صحبت کنند من مثبت هستم ، اسرار عمیق و تاریک را فاش می کنند ، از شورش های بدنام گرفته تا مسکن برخی از خطرناک ترین جنایتکاران در تاریخ انگلستان. در حالی که ممکن است دیوارها نتوانند صحبت کنند یک افسر زندان درباره زمان کار خود در HMP منچستر صحبت کرده است. نیل سامورث به مدت 11 سال در آنجا کار کرد و در مورد همکاری با برخی از خطرناک ترین مردان در انگلیس ، از اعضای باند گرفته تا تروریست ها ، شرح مفصلی نوشت و نوشت: چگونه سیستم ما تحت فشار بیش از حد است. اگر تا به حال فکر کرده اید که زندگی در یکی از بدنام ترین زندان های انگلستان در زندان در زندان است ، پس باید حساب سامورث را بخوانید.

 

می توانید آن را اینجا خریداری کنید.

 

بنابراین بسیاری از داستانهای جنایات واقعی مانند فانتزی می خوانند. باور نکردنی است که همه جزئیات این کتابها براساس وقایع و حکایات واقعی استوار باورنکردنی است. اگر به جنایتی واقعی جدید احتیاج دارید و می خواهید از قتل دور شوید ، این هفت کتاب را بررسی کنید.