سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود کتاب علمی پزشکی

کتاب \Where\d You Go، Bernadette\ با فیلم از یک راه عمده متفاوت

 

اقتباس فیلم پرفروش فیلم ماریا سمپل در سال 2012 ، Where"d You Go ، Bernadette ، در تاریخ 16 آگوست به سینماها می آید و خوانندگان در همه جا می خواهند بدانند که فیلم "ریچارد لینکلاتر" که کیت بلانشت را در نقش عنوان بازی می کند ، چقدر خوب برگزار خواهد شد. ماده کمدی Semple. من نگاهی به یکی از راه های مهم کتاب Where"d You Go ، Bernadette با فیلم زیر می اندازم ، بنابراین می توانید وقتی می بینید که این رمان در صفحه بزرگ دیده می شود ، برای تغییرات آماده باشید. اسپویلرهای کتاب و فیلم جلوتر هستند.

 

 

در واشنگتن ، Where’d You Go ، برنادت در مرکز زنبور عسل ، 14 ساله زودگذر قرار دارد که باید مهارتهای کارآگاهی خود را وقتی که مادرش ، برنادت agoraphobic ، در روزهای منتهی به سفر خانوادگی به قطب جنوب از بین ببرد ، منعطف کند. زنبور عسل بین پدر و مادرش اختلاف ایجاد کرده و منجر به اختلافات بین برنادت و همسایه آنها ، آدری می شود و به پرونده افراد مفقود شده ارتباط دارد.

 

همانطور که معلوم است ، دوست آدری ، سو لین ، با الگین - پدر بی و همسر شوهر برنادت - همکاری می کند و وی را متقاعد کرده است که همسرش به دلیل ادعای رفتار خشونت آمیز او نسبت به آدری و همچنین آگورافوبیا ، وی را مجبور کرده است که همسرش به طور غیر ارادی انجام شود. . این دو یک رابطه را شروع می کنند و الگین وقتی باردار با فرزندش می شود خانه جدیدی را برای خودش و سو-لین خریداری می کند.

 

همزمان با آماده شدن همسرش ، الگین برای کنار گذاشتن همسرش اقدام به مداخله برای همسر خود می کند. برنادت خود را بهانه می کند که به دستشویی برود و هرگز برنگردد ، گویی او در هوای نازکی از بین می رود. تحقیقات زن نشان می دهد که برنادت نه تنها در قطب جنوب زنده و سالم است ، بلکه او در فرار به قطب جنوب توسط آدری نیز کمک کرد ، که هرگز نخواست که این اتهامات وی منجر به وجود روانپزشکی شود.

از نظر وقایع این روایت ، اقتباس فیلم ریچارد لینکلاتر از رمان ماریا سمپل تقریباً به مواد منبع آن نزدیک است. این فیلم به شکلی عمده از کتاب منحرف می شود ، با این وجود ، تمرکز خود را از قهرمان رمان زنبور عسل (اما نلسون) به مادرش ، عنوان برنادت (بلانشت) منتقل می کند. Linklater به Vulture می گوید که برای او ، "سفر [[Bernadette] واقعاً آن چیزی است که اتفاق می افتد ،" و می گوید: "ما نمی توانیم شخصیت اصلی مان را برای 35 ، 40 دقیقه از فیلم دور کند. او داستان است."

 

تصمیم Linklater برای تغییر تمرکز از زنبور عسل به مادرش منجر به برخی از بزرگترین تغییرات در سازگاری صفحه به صفحه می شود. خوانندگانی که رمز و راز مکانی که برنادت به آنجا رفته است ، ممکن است هنگام دیدن فیلم ناامید شوند ، که موقعیت وی را در سکانس آغازین آن نشان می دهد. Linklater از موضع خود در برابر کرکس دفاع می کند و می گوید: "زنبور عسل نمی داند که برناد کجاست. الگی نمی داند. بنابراین این هنوز داستان است ؛ شما فقط امتیاز بیشتری کسب می کنید."

 

نسخه فیلم برنادت یک زیر مجموعه اصلی از رمان را از بین می برد ، زیرا الجین (بیلی کروودپ) با سو-لین (زو چائو) رابطه ای ندارد و به همین دلیل او را باردار نمی کند. این ممکن است شخصیت الگین را کمی بیشتر در قلب و ذهن هواداران برنادت بازگرداند ، زیرا زنا وی از سال 2012 تاکنون نقطه اصلی نزاع در بین خوانندگان سمپل بوده است.

 

یکی دیگر از تغییرات برجسته در درمان فیلم از ماده اصلی آن هنگام مداخله است. در این کتاب ، آدری (کریستن ویگ) نجات چشمگیر Bernadette را در طول سفر حمام دوم قرار می دهد. فیلم Linklater برنادت را در عوض به دنبال آدری است ، حرکتی که به طور حتم پویایی بین این دو زن را تحت الشعاع قرار می دهد.

 

از کجا می روید ، برنادت در سینما ها حضور دارد. این کتاب اکنون از خرده فروش مورد علاقه شما در دسترس است.