سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود کتاب علمی پزشکی

من خیلی حسود هستم که برای اولین بار سریال Alpennia را Heather Ro

سریال Bustle"s I"m So Jealous به کتاب ها ، نمایش های تلویزیونی ، فیلم ها ، پادکست ها و موارد دیگر اختصاص داده شده است که طرفداران فوق العاده آنقدر حسادت می کنند که شخص دیگری برای اولین بار تجربه کند. در این اقساط ، سیوبان بال در مورد سریال آلپننیا هدر رز جونز می نویسد .

 

 

تجربه من در حال رشد به عنوان یک کرم بوکر عجیب و غریب منحصر به فرد افسرده کننده بود. اولین و تنها باری که کتابی پیدا کردم که در آن قربانیان و افراد شرور بودند ، قربانیان شکنجه مغزی شکنجه گرانی را به شکنجه گرانی تبدیل می کردند که لباس گربه های چرمی قرمز می پوشیدند و ملایمت آنها مانند بخشی از آسیب های آنها بود. به نظر می رسید رابطه آنها فقط برای نشان دادن تحمل قهرمان وجود داشته باشد و تا پایان کتاب یکی از آنها مرده بود. تا سالها نگذشت که من در کوچه جادوگر کودک فرانچسکا لیا بلوک ، رابطه ای عجیب و غریب پیدا کردم و حتی بعد از آن بین دو مرد اتفاق افتاد. روابط بین زنان محدود به فنآوری بود ، و سپس بعداً به داستانهای ادبی محدود شد که در آن پایان تلخ ترین چیزی بود که می توانستید به آن امیدوار باشید.

 

اکنون همه چیز خیلی بهتر شده است ، اما هنوز هم داستانهایی که خوب نوشته شده ، دلگرم کننده و فراری هستند (زنانی که عاشق زنان هستند) ، هنوز هم پیدا نیست. جایی که سریال Alpennia توسط هدر رز جونز وارد می شود. اگر شما به نوعی دختر نوجوانی بودید که فقط می خواستید زنان در رمان های جین آوستین با یکدیگر ازدواج کنند یا قهرمانان رمان های فانتزی را در ذهن خود تغییر دهند. ، پس کاملاً لازم است که این سریال را بخوانید. این قلب نوجوانان غم انگیز یاقوت کبود را که هنوز در درون شما هستند ، آرام می بخشد ، در حالی که شما را به درون آن می کشاند ، کاملاً یک روز کامل را برای آن از دست خواهید داد.

 

کتاب اول، دختر از رمز و راز ، لگد کردن با برخی از استعاره فانتزی عاشقانه Regency و زنان گرا نسبتا کلاسیک. مارگاریت Sovitre ، یتیمی از رتبه خاموش و بدون پول ، ثروت هنگفتی را از پدرخوانده رفیع و غریب او به ارث می برد. این امر نه تنها باعث می شود که ازدواج کننده ترین دختر پیرامون خود باشد ، بلکه به او آزادی می دهد که از ازدواج خودداری کند و در عوض در دانشگاه حضور یابد ، جایی که می تواند یاد بگیرد از جادوی مقدس خود در مقادیر بی سابقه ای استفاده کند. این همان داستانی است که من به عنوان یک نوجوان از آن می خورم ، حتی بدون خستگی.

 

 

 

زندگی جدید مارگاریت با این واقعیت پیچیده است که وراثت او با یک خدمتکار محاصره شده ، محافظ پدرخوانده اش باربارا همراه است. شروط وصیت پدرخوانده اش بیان می کند که او باید مالکیت باربارا را حفظ کند تا زمانی که هر دو به سن بلوغ خود بروند و یا میراث وی توقیف شود. مارگاریت همچنین از به دست آوردن ثروت خود برای آزادی باربارا ممنوع است. و بنابراین ، این دو با یکدیگر گیر کرده اند - و ، البته ، آنها به آرامی عاشق می شوند. جونز به جای نوشتن یک روایت وحشتناک سوءاستفاده از قدرت-همراه-به عنوان واقعی-عشق ، به تصویر می کشد مارگاریت را به عنوان دقیقاً آگاه است که چگونه و چرا عمل کردن بر روی احساساتش اشتباه است. تنها هنگامی که یک فاجعه آن عدم تعادل قدرت را نابود می کند که سرانجام این دو بر روی آن احساسات عمل می کنند.

 

من کتاب را خراب نخواهم کرد ، اما می گویم که مارگاریت و باربارا به پایان خوش می رسند. مهم است زنان بیش از حد رسانه ای که عاشق زنان هستند ، بیش از آنکه شادی داشته باشند ، هنوز بر تراژدی تمرکز می کنند. دختر Mystery کرکی خالص نیست. اتفاقات بد اتفاق می افتد ، و دقیقاً مانند زندگی واقعی ، همه چیز همیشه به طور کامل انجام نمی شود. آنها زنهای عجیب و غریب در یک جامعه دوران فوریتی Regent هستند و باید با اعضای خشمگین خانواده و نیاز به رازداری مقابله کنند. اما ، آنها خوشحال می شوند. با یکدیگر.

 

 

آلپنیا برای من یک سریال فانتزی با شکوه است و من برای بسیاری از زنان دیگر با ذائقه مشابه مشکوک هستم. باربارا و مارگاریت به عنوان معقول بودن به عنوان یک استثناء خیالی رفتار نمی شوند. هر رمان در این سریال داستان یک زوج یاقوت کشی را نشان می دهد و هر یک از زوج ها می توانند زندگی خود را بسازند و در عین حال با خیانت ، خیانت و جادوی کلامی پیچیده نیز سروکار دارند. در دنیای آلپنیا ، زنان مجاز به شکسته شدن ، عصبانی شدن ، صدمه دیده شدن ، دشوار بودن هستند و هنوز هم شایسته عشق و پشتیبانی هستند. آنها میهن پرستی را یک شب برطرف نمی کنند ، اما شخصیت ها برای جلوگیری از خوشبختی خود ، از نظر عقب نشینی نمی کنند. آنها سعی می کنند زندگی را برای زنان دیگر در سطح سیاسی و فردی بهتر کنند. این سریال همه چیزهایی را که من می خواهم در جامعه واقعی در جامعه واقعی داشته باشم ارائه می دهد - به جز لباس های پفی ، شمشیر ،

 

اگر اولین بار Alpennia را انتخاب می کنید: راهنمای تلفظ را بررسی کنید ، زیرا این امر زندگی شما را آسان تر می کند. لطفاً هشدار دهید که در کتاب اول یک اقدام به تجاوز جنسی صورت گرفته است که ممکن است برای بعضی از خوانندگان تحریک شود.

 

اگر آن را دوست دارید و بیشتر از همین موارد را می خواهید: هر چیزی را توسط گربه سباستین بخوانید که متنهای عاشقانه m / m ، f / m ، f / f و جنسیت Regent را بنویسد. به علاوه ، وقتی موضوع هایی مثل تروما به چشم می خورد ، به اندازه جونز حساس است.

 

اگر خواندن Daughter of Mystery باعث می شود شما به هدر رز جونز نیاز بیشتری داشته باشید: در سریال Alpennia ،سه کتاب دیگر نیز وجود دارد، و جونز همچنین تعداد انگشت شماری از داستان ها و رمان های کوتاه را نوشت ، که همه اینها ویژگی های زن های عجیب و غریب است ، که می توانید به صورت رایگان از آنها بارگیری کنید. وب سایت او